Blogtrottr
雜誌 - Yahoo!奇摩 搜尋結果
雜誌 - Yahoo!奇摩 搜尋結果
最新/為什麼吃早餐是小日子重要的事?
Feb 18th 2013, 14:13

因為過去幾年都在從事編輯工作,並且參與了兩本新雜誌的創刊(2006年的《Shopping Design》和2012年的《小日子》)的緣故,最近常有不同單位和朋友正式或私下詢問我關於「文青」啦、「小雜誌」啦……相關問題,如果這真的是許多人感興趣的訊息,我很樂意說說這幾年在雜誌市場的工作心得。我先坦白,其實我自己不相信所謂「文青雜誌」這件事,身為雜誌產業的工作者,我所理解的市場並不存在著這種類型的雜誌... 閱讀更多

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Eyes Like Blank Discs - The Guardian's Steven Poole On George Orwell's Politics And The English Language.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ac4949 的頭像
    ac4949

    DVD-書-文具

    ac4949 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()